Vračilo blaga

ŽELITE VRNITI NAROČENO BLAGO?

Kupec (fizična oseba) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca (preko obrazca: Odstop od pogodbe), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Odstopni rok začne teči z dnem, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom,

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Vračilo kupnine boste prejeli v roku 14 dneh od prejema vloge o odstopu. Pridržujemo si pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj,

Kupec mora blago vrniti prodajalcu nepoškodovano, v originalni nepoškodovani embalaži in nespremenjeni količini. Pridržujemo si pravico zadržati del kupnine, v primeru nastale škode pri vračilu blaga, zaradi neustreznega pakiranja s strani kupca. Kupec izdelek/-e, ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec lahko naredi ogled in preizkus izdelka/-e v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, kot bi to storili v fizični trgovini. Če ste morda izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe ni možen.

Kupec naročeno blago vrne prodajalcu po pošti, priporočamo, da pošljete blago po priporočeni pošti (zaradi sledljivosti pošiljke) na naslov podjetja:

@ceM@ce, Boštjan Makovec s.p.

Prušnikova ulica 70

1210 Ljubljana Šentvid

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • ki je izdelano po naročilu.

Obrazec za Odstop od pogodbe je na voljo TUKAJ.

VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja za pravne osebe. Razlika je v možnostih odstopa od pogodbe. Pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo blaga v okviru garancijskih pogojev.

REKLAMACIJE

Kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, če so vsi deli iz naročila dobavljeni in nepoškodovani.

Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec.

Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca nemudoma oz. najkasneje v osmih dneh, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!

  1. Kupec, ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec (v nadaljevanju tretja oseba) je dolžen ob prejemu blaga nemudoma preveriti, če je originalna embalaža nepoškodovana, v primeru poškodbe je obvezna fotografija;
  2. Kupec, ali tretja oseba je dolžen preveriti, če je notranja zaščita nepoškodovana, v primeru poškodbe je obvezna fotografija;
  3. Kupec, ali tretja oseba je dolžen preveriti, če je naročeno blago nepoškodovano, v primeru poškodbe je obvezna fotografija;
  4. Kupec, ali tretja oseba je dolžen preveriti, če so dostavljeni vsi pripadajoči deli;
  5. Kupec, ali tretja oseba je dolžen preveriti, če je prejel blago, ki ga je naročil;
  6. Kupec, ali tretja oseba je dolžen preveriti, če so priložena navodila za uporabo (v kolikor je izdelek za sestavljanje in potrebuje navodila za uporabo);
  7. Kupec, ali tretja oseba je dolžen blago preveriti tako, da vzame blago iz škatle, izdelka ni potrebno takoj montirati, pomembno je zgolj, da se preveri, če je izdelek dostavljen brez pomanjkljivosti in z vsemi pripadajočimi deli.

V primeru, da kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec ugotovi, da je blago poškodovano lahko kupec reklamacijo prijavi tudi kurirju. Morebitne poškodbe je kupec dolžen vnesti v zapisnik in ga podpisati skupaj s kurirjem. Kupec ali tretja oseba, mora biti še posebaj pozorna na blago, ki je označeno z nalepko steklo ali lomljivo,

V primeru, da ugotovite, da je paket poškodovanjih nemudoma kurirju zavrnite. Hkrati nas prosimo o tem obvestite na reklamacije@acemace.si, in za vas bomo naročili nov izdelek.

Ob prejemu pošiljke je potrebno obvezno preveriti, če so vsi deli iz naročila nepoškodovani. V primeru, da ugotovite, da je kakšen sestavni del poškodovan, je kupec dolžen nemudoma o tem obvestiti dostavno službo ali prodajalca, najkasneje pa v 8 dneh od prejema pošiljke. Prosimo, da izpolnite obrazec: Poškodovana pošiljka pri dostavi ali nam pišite na reklamacije@acemace.si. V prilogi nam posredujte tudi fotografije poškodovanega izdelka, originalne embalaže, notranjo zaščito, nalepko s podatki (ime, priimek, naslov …).

OPOZORILO: Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Naša reklamacijska služba vam bo na vaš e-naslov poslala nadaljnja navodila oz. postopek za razrešitev reklamacije. Odgovor lahko pričakujete v najkrajšem možnem času oz. najkasneje v roku 8 dni od oddaje reklamacije. Potrudili se bomo poiskati in vam ponuditi najboljšo rešitev za odpravo reklamacije.

Obrazec za Poškodovana pošiljka pri dostavi je na voljo TUKAJ.

Pri naročilu večjih izdelkov kot npr.: rastlinjak, paviljon, jedilne garniture itd., lahko pričakujete, da smo vaše naročilo razdelili na več pošiljk in da boste prejeli 2, 3 ali več paketov za vaše naročilo.

Številko/-e za sledenje paketa/-ov najdete spodaj v e-pošti z računom.

Vračilo blaga

Ob prejemu pošiljke je potrebno obvezno preveriti, če ste prejeli vse ustrezne dele iz naročila. V primeru, da ugotovite, da kakšen sestavni del manjka, nas je potrebno o tem nemudoma obvestiti, najkasneje pa v 8 dneh od prejema pošiljke. Prosimo, da izpolnite obrazec: Manjkajoča pošiljka pri dostavi ali nam pišite na reklamacije@acemace.si. V prilogi nam posredujte tudi fotografije prejetega izdelka, originalne embalaže, nalepko s podatki (ime, priimek, naslov …).

Če opazite, da v paketu manjkajo izdelki oz. sestavni deli vas prosimo, da pustite vso prejeto vsebino v paketu, saj dostavna služba morebitno izropanost pošiljke preverja s tehtanjem.

OPOZORILO: Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Naša reklamacijska služba vam bo na vaš e-naslov poslala nadaljnja navodila oz. postopek za razrešitev reklamacije. Odgovor lahko pričakujete v najkrajšem možnem času oz. najkasneje v roku 8 dni od oddaje reklamacije. Potrudili se bomo poiskati in vam ponuditi najboljšo rešitev za odpravo reklamacije.

Obrazec za Manjkajoča pošiljka pri dostavi je na voljo TUKAJ.

V primeru, da ste prejeli blago, ki ga niste naročili, ali pa ste poleg naročenega blaga prejeli tudi izdelek, ki ga niste naročili, nas je potrebno nemudoma o tem obvestiti, najkasneje pa v 8 dneh od prejema pošiljke. Prosimo, da izpolnite obrazec: Napačen izdelek v pošiljki ali nam pišite na reklamacije@acemace.si. V prilogi nam posredujte tudi fotografije prejetega izdelka, originalne embalaže, nalepko s podatki (ime, priimek, naslov …), da lahko napako nemudoma uredimo.

OPOZORILO: Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Naša reklamacijska služba vam bo na vaš e-naslov poslala nadaljnja navodila oz. postopek za razrešitev reklamacije. Odgovor lahko pričakujete v najkrajšem možnem času oz. najkasneje v roku 8 dni od oddaje reklamacije. Potrudili se bomo poiskati in vam ponuditi najboljšo rešitev za odpravo reklamacije.

Obrazec za Napačen izdelek v pošiljki pri dostavi je na voljo TUKAJ.

V kolikor menite, da naročeno blago ne izpolnjuje pogojev za nemoteno uporabo, kot npr.:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec mora v obvestilu o napaki stvari natančneje opisati napako in prodajalcu na lastne stroške omogočiti pregled stvari.

Odgovor s strani naše reklamacijske službe lahko pričakujete v najkrajšem možnem času oz. najkasneje v roku 8 dni od oddaje obrazca za uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za Uveljavljanje stvarne napake je na voljo TUKAJ.

V kolikor kupljeno blago ne deluje brezhibno oz. nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, izpolnite obrazec za uveljavljanje garancije.

Garancija ne velja v naslednjih primerih:

  • če izdelek ni bil pravilno skladiščen;
  • če izdelek ni bil pravilno sestavljen v skladu z navodili za uporabo;
  • če se je z izdelkom ravnalo grobo, neustrezno, malomarno;
  • če se je izdelek čistil z neustreznimi čistilnimi sredstvi;
  • če je bil izdelek na prostem in vlažnem prostoru, razen če ni drugače navedeno;
  • če so nastale naključne škode;
  • če je škoda nastala kot posledica višje sile (npr. udara strele, vode, ognja, zmrzali ipd.);
  • če je škodo ali spremembo na izdelku povzročil kupec ali tretja oseba;
  • če kupec ali tretja oseba ni upoštevala varnostnih opozoril in navodil za vzdrževanje;
  • če je škodo povzročil vodni kamen;
  • če gre za obrabo obrabljivih delov (npr. baterije, zmogljivost akumulatorja);
  • če gre za običajne obrabe izdelka, kot npr.: praske, ureznine.

Odgovor s strani naše reklamacijske službe lahko pričakujete v najkrajšem možnem času oz. najkasneje v roku 8 dni od oddaje obrazca za uveljavljanje garancije.

Obrazec za Uveljavljanje garancije je na voljo TUKAJ.