Pogodba med podjetjem @ceM@ce, Boštjan Makovec s. p., Prušnikova ulica 70, 1210 Ljubljana – Šentvid, matična številka: 8064555000, davčna številka: SI28983068, ki je zavezanec za DDV, registrski organ: Ajpes izpostava Ljubljana, VEM št.: 0700-82-20210414-003365 (v nadaljevanju prodajalec) in pravno osebo (v nadaljevanju poslovni uporabnik).

Opredelitev pojmov:

• poslovni uporabnik je pravna oseba, ki v spletni trgovini prodajalca kot gost (neregistriran) ali registriran uporabnik kupi izdelek/-e iz ponudbe. Pravna oseba je pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost in proračunski uporabniki.

• tretja oseba, je oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje poslovni uporabnik.

SPLOŠNE DOLOČBE

1. člen

a) Splošni pogoji poslovanja prodajalca za izvedbo nakupa preko ponudbe, spletne trgovine acemace.si, ali po elektronski poti so v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in v skladu z Obligacijskim zakonikom (OZ), ki veljajo v Republiki Sloveniji.

b) Splošni pogoji poslovanja veljajo in se uporabljajo za izvedbo nakupa izdelkov preko spletne strani acemace.si, ki jih ponuja prodajalec. Namen teh splošnih pogojev je jasno določiti pravice in obveznosti prodajalca in poslovnega uporabnika, delovanje spletne trgovine prodajalca in poslovni odnos med prodajalcem in poslovnim uporabnikom. Ti splošni pogoji poslovanja veljajo vedno, razen, če se prodajalec in poslovni uporabnik (v splošnih pogojih je uporabljena moška oblika samostalnika, ki je uporabljena kot nevtralna za moški in ženski spol) v pisni obliki dogovorita za upoštevanje drugačnih pravil poslovanja.

c) Pred oddajo naročila na spletni strani prodajalca ali po e-pošti, vam svetujemo, da skrbno in temeljito preberete Splošne pogoje poslovanja, predlagamo vam, da si jih natisnete ali shranite za poznejšo uporabo. Pri oddaji naročila se smatra, da je poslovni uporabnik prebral, razumel in se v celoti strinja s Splošnimi pogoji poslovanja prodajalca.

d) Navedeni splošni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem nakupu z oddajo naročila na spletni strani acemace.si.

e) Splošni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo ali spremenijo z novimi določili, zato prodajalec predlaga, da jih poslovni uporabnik prebere ob vsakem obisku oziroma nakupu preko spletne strani acemace.si. Za vsako oddano naročilo veljajo splošni pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila. Poslovni uporabnik je ob oddaji vsakega naročila posebej opozorjen na veljavne splošne pogoje poslovanja.

f) Spletna trgovina prodajalca je informacijski sistem za poslovnega uporabnika, ki je namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.

g) Piškotki so majhne datoteke, ki jih spletno mesto ustvari med obiskom in na ta način se omogoči spremljanje obiskanost spletne strani. Piškotki vsebujejo različne informacije, kjer so shranjene nastavitve za spletno mesto in podatki o profilu. Najpogostejše funkcije e-poslovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. S pomočjo piškotkov se zagotovi hitrejša in enostavnejša interakcija med poslovnim uporabnikom in spletno stranjo.

POGOJI UPORABE SPLETNE STRANI

2. člen

a) Nakup izdelkov preko spletne strani prodajalca, lahko opravljajo poslovni uporabniki.

b) Poslovni uporabnik potrjuje, da je v celoti prebral, razumel in seznanjen z besedilom o Splošnih pogojih poslovanja prodajalca ter se z njimi v celoti strinja.

c) Spletna trgovina prodajalca in vse objavljene vsebine so last prodajalca, ki je prav tako imetnik vseh pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi.

d) Logotip prodajalca, ki je objavljen na spletni strani, je last prodajalca, ki je hkrati imetnik vseh pravic za njegovo uporabo in razpolaganje z njim. Logotip prodajalca se ne sme uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljena prodajalca.

JAVNO DOSTOPNE INFORMACIJE

3. člen

a) Prodajalec se zavezuje, da bo poslovnemu uporabniku še preden ga zavezuje kupoprodajna pogodba ali ponudba, zagotovil spodaj navedene podatke:

1. opis blaga in glavne značilnosti blaga;

2. firmo in sedež podjetja;

3. končna cena blaga, vključno z davkom;

4. informacije o morebitnih dodatnih stroških dostave;

5. plačilne pogoje ter pogoje dostave ter rok dostave blaga;

6. informacije o pritožbenem postopku pri prodajalcu;

7. seznanitev z odgovornostjo v zvezi garancije;

8. možnost in pogoje poprodajnih storitev;

9. kontaktne podatke, ki poslovnemu uporabniku omogočajo neposredno komunikacijo s prodajalcem (e-naslovi, kontaktni obrazci);

10. zaloga blaga (izdelki, ki so na zalogi so predvidoma dostavljeni v razumljivem roku);

11. časovna veljavnost kupoprodajne pogodbe;

KUPOPRODAJNA POGODBA

4. člen

a) Kupoprodajna pogodba je napisana v slovenskem jeziku in je sklenjena, ko prodajalec naročilo poslovnega uporabnika po elektronski pošti potrdi, naslov e-sporočila »POTRJENO NAROČILO«.

b) Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je v e-obliki shranjena na strežniku prodajalca.

c) Registriran poslovni uporabnik, ki ima ustvarjen račun v spletni trgovini prodajalca lahko vedno dostopa do kupoprodajne pogodbe oziroma vsebine naročila v rubriki »MOJ RAČUN«.

d) Neregistriran poslovni uporabnik, lahko pošlje dopis na e-naslov: info@acemace.si in zaprosi za kopijo kupoprodajne pogodbe oziroma vsebine naročila, v dopisu mora navesti, številko naročila ali popolne podatke naročnika.

e) Kupoprodajna pogodba oz. naročilo v e-obliki se hrani za čas oziroma rok, ki je potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi predpisi.

INFORMACIJE PRED NAKUPOM

5. člen

a) Naročanje izdelkov preko spletne strani prodajalca, ali e-pošte je možno 24 ur na dan ter vse dni v letu, razen, če pride do okvare oz. napake pri delovanju in je onemogočen dostop do spletne strani ali če je potrebno izvesti vzdrževanje ali posodobitev vsebine spletne strani.

b) Poslovni uporabnik pri naročilu izdelka/-ov preko spletne trgovine vnese svoje osebne podatke, da lahko nadaljuje z naročilom, vendar vnos podatkov ni pogojen z registracijo v spletnem portalu. V spletni trgovini acemace.si lahko poslovni uporabnik odda naročilo tudi brez registracije kot gost.

c) Registracija računa je možna z veljavnim e-naslovom. Ob registraciji v spletno trgovino acemace.si poslovni uporabnik pridobi svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je znano le uporabniku. Uporabniško ime je enako naslovu elektronske pošte poslovnega uporabnika. Registracija je možna pred, med in ob zaključku nakupa. Če želi poslovni uporabnik svoje uporabniško ime in geslo spremeniti lahko to stori v rubriki »MOJ RAČUN«.

d) Prodajalec si pridržuje pravico, da naročilo prekliče, v kolikor poslovni uporabnik ne posreduje vseh potrebnih podatkov za pošiljanje naročila (Naziv in sedež podjetja, davčno številko podjetja, telefonsko številko in e-naslov).

e) Prodajalec vsa obvestila in odgovore na vprašanja povezana z nakupom v spletni trgovini acemace.si pošilja po elektronski poti poslovnemu uporabniku. Celotna konverzacija je shranjena v e-obliki na strežniku prodajalca.

f) Fotografije izdelkov v spletni trgovini acemace.si so lahko simbolične in ne zagotavljajo vedno dejanskega stanja izdelka v celoti. Prav tako lahko barvni odtenki in videz izdelkov odstopajo od dejanskega stanja blaga, zato prodajale ne odgovarja za morebitne minimalne razlike med izdelki in prikazom v spletni trgovini acemace.si.

g) Dodatki na fotografijah niso sestavni del ponudbe razen, če je v opisu navedeno drugače.

h) Zaradi narave poslovanja kot spletna trgovina se ponudba nenehno spreminja in aktualizira.

i) Pred nakupom izdelka se lahko poslovni uporabnik vedno posvetuje s prodajalcem in zahteva tudi navodila za uporabo v PDF obliki.

j) Montažo kupljenih izdelkov prodajalec ne izvaja.

k) Dostava blaga je možna znotraj območja RS.

KORAKI IN STATUSI NAROČILA

6. člen

a) Poslovni uporabnik izbere izdelek, ki ga želi naročiti v spletni trgovini acemace.si, s klikom na gumb »DODAJ V KOŠARICO« se izbran izdelek doda v košarico. Košarico lahko poslovni uporabnik kadarkoli preveri, naredi popravek količine izdelka ali izdelek odstrani iz košarice.

b) Ko je izdelek v »KOŠARICA« lahko poslovni uporabnik nadaljuje s pritiskom na gumb »NADALJUJ NA BLAGAJNO«.

c) Ko poslovni uporabnik izbere možnost »NADALJUJ NA BLAGAJNO«, se mu odpre okno »PODATKI PLAČNIKA«. Tukaj poslovni uporabnik vpiše svoje podatke. Za uspešen zaključek nakupa mora poslovni uporabnik izpolniti vsa obvezna polja o plačniku, ki so označena z rdečo zvezdico (Naziv in sedež podjetja, davčno številko, mesto, država/regija, telefon, e-poštni naslov. Poslovni uporabnik lahko izbere tudi drug naslov za dostavo blaga znotraj RS. Po uspešnem vnosu obveznih podatkov poslovni uporabnik na levi strani vidi »PODATKI PLAČNIKA«, na desni strani pa »VAŠE NAROČILO« lahko preveri podatke svojega naročila: Izbrani izdelek, število kosov, delni znesek, strošek dostave, skupni znesek naročila, ki vključuje DDV. V tem koraku poslovni uporabnik izbere način plačila: Neposredna bančna transakcija, kreditna kartica ali storitev PayPal.

d) Pred oddajo zavezujočega naročila poslovni uporabnik lahko kadarkoli preveri in spremeni vnesene podatke o plačniku, naročilu, plačilu in o dostavi.

e) Če poslovni uporabnik želi nadaljevati z nakupom najprej prebere Pravilnik o zasebnosti za nadaljevanje z nakupom pa mora poslovni uporabnik obvezno prebrati in se v celoti strinjati s splošnimi pogoji poslovanja. Nato za nadaljevanje z nakupom pritisne na gumb »KUPITE SEDAJ« in s pritiskom na gumb uspešno zaključi svoj nakup. Poslovni uporabnik s pritiskom na gumb »KUPITE SEDAJ« odda zavezujoče naročilo z obveznostjo plačila za izdelke iz košarice. Po oddaji naročila sprememba vsebine naročila oz. podatkov s strani poslovnega partnerja ni več mogoča. Poslovnemu uporabniku se nato odpre okno z naslovom »NAROČILO JE ODDANO« kjer poslovni uporabnik ponovno prejeme vse podrobnosti o svojem naročilu.

f) Po zaključenem nakupu poslovni uporabnik prejme samodejno generirano e-obvestilo na svoj e-naslov, da je naročilo sprejeto s strani prodajalca. Poslovnemu uporabniku so dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pravni status e-obvestila z naslovom »NAROČILO SPREJETO« je »prednaročilo« in ne zavezuje prodajalca k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani prodajalca.

g) Če je poslovni uporabnik izbral način plačila »KREDITNA KARTICA« ali storitev »PAYPAL«, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo še isti delovni dan.

h) Če je poslovni uporabnik izbral način plačila »NEPOSREDNA BANČNA TRANSAKCIJA«, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo šele, ko je vidno nakazilo na TRR račun prodajalca. Rok za plačilo po predračunu velja 3 dni od prejema predračuna.

i) Po prejemu naročila prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenega blaga in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne (npr.: če blago ni več na zalogi pri dobavitelju, ali če prodajalec blago ne more dostaviti v dogovorjenem roku). Prodajalec lahko za preverjanje podatkov naročila ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče poslovnega uporabnika na njegovo posredovano kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ni na zalogi v lastnem skladišču prodajalca, je prodajalec izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na rok, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi blago prodajalcu.

j) Prodajalec preko e-pošte poslovnega uporabanika sproti obvešča o informacijah v zvezi z dobavo blaga. V primeru, da se rok dobave podaljša in poslovni uporabnik ne želi čakati, ima poslovni uporabnik pravico prodajalca o tem pisno obvestiti in naročilo preklicati. Prodajalec bo poslovni uporabniku po prejemu preklica vrnil že vplačano kupnino. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, razen če bi jo prodajalec, povzročil namenoma ali iz malomarnosti.

k) Po uspešnem komisioniranju blaga poslovni uporabnik prejeme e-obvestilo z naslovom »VAŠE NAROČILO JE NA POTI«, kar pomeni, da prodajalec v dogovorjenem roku blago odpošlje na želeni naslov poslovnega uporabnika.

l) Prodajalec ob zaključku naročila po e-pošti z naslovom »VAŠE NAROČILO JE NA POTI« posreduje poslovnemu uporabniku: unikatno številko za sledenje paketa, povezavo do veljavnih pogojev poslovanja, povezavo do politiko vračil in povezavo do pogostih vprašanj o dostavi, do katerih lahko poslovni uporabnik v vsakem trenutku dostopa na računalniku ali preko mobilnih naprav.

m) Poslovni uporabnik v nekaj dneh na svoj e-naslov prejme samodejno generirano anketo o zadovoljstvu z nakupom in storitvijo spletne trgovine acemace.si, poslovni uporabnik lahko v kolikor želi odda svojo oceno in/ali mnenje o nakupu.

n) Proračunski uporabniki, kot so: državni ter občinski organi in organizacije, javni zavodi, javne agencije ali javni skladi, lahko prodajalcu na e-naslov info@acemace.si posredujejo povpraševanje. Prodajalec bo po prejemu povpraševanja pripravil ponudbo in jo posredoval na e-naslov proračunskega uporabnika skupaj z veljavnimi splošnimi pogoji poslovanja podjetja. Po prejemu naročilnice bo prodajalec naročilo dal v obdelavo.

PREKLIC NAROČILA

7. člen

a) Po oddaji zavezujočega naročila s strani poslovnega uporabnika in potrditvi naročila s strani prodajalca, naročila ni več mogoče preklicati.

b) Prodajalec lahko zavrne sklenitev kupoprodajne pogodbe oz. od kupoprodajne pogodbe odstopi, če je prišlo do tehnične napake ali če je bila izdelku dodeljena očitno napačna cena ali rok dostave.

CENE

8. člen

a) Objavljene oz. redne cene so enake in veljajo tako za registrirane kot za neregistrirane kupce (goste).

b) Akcijske cene so cene, ki veljajo tako za registrirane kot za neregistrirane kupce (goste) v času akcije. Akcije veljajo do razprodaje zaloge izdelka, ki je v akciji. Prečrtane cene so redne cene objavljene na spletni strani prodajalca.

c) Cena izdelka je vedno izpisana ob izdelku, stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka.

d) Vse cene so navedene v EUR in vsebujejo zakonsko predpisan DDV.

e) Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

f) Cene objavljene v spletni trgovini prodajalca se nenehno spreminjajo brez predhodnega obvestila.

NAČINI PLAČILA

9. člen

Prodajalec poslovnemu uporabniku zagotavlja naslednje načine plačila:

a) Plačilo po povzetjuSvoje naročilo lahko kupec plača dostavljavcu po povzetju blaga. Ob prevzemu paketa je možno plačilo le z gotovino. Plačilo s plačilno ali kreditno kartico po povzetju ni mogoče. Z oddanim naročilom se kupec zavezuje, da bo pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu blaga poravnal celotno kupnino za oddano naročilo.Plačilo po povzetju je možno za naročila do 50,00 EUR.b) Plačilo po predračunuPlačilo po ponudbi oziroma predračunu. Rok plačila po predračunu velja 3 dni od prejemu predračuna. Če v tem času plačilo ne bo nakazano na TRR prodajalca, se bo smatralo, da poslovni uporabnik odstopa od kupoprodajne pogodbe, naročilo pa bo stornirano.

Rok plačila za proračunske uporabnike je 30 dni po prejemu blaga.

c) Plačilo s kreditnimi karticami, preko spletnega plačilnega vmesnika Stripe, ki zagotavlja varno plačilo:

• Mastercard • Visa (kreditna) • American express

Pri plačilu s kartico je potrebno vnesti številko kartice, rok veljavnosti in CVV številko. Po vnosu vseh podatkov boste prejeli varnostno kodo po sms-u oziroma drugem kanalu, ki vam jo zagotovi banka oziroma izdajatelj plačilne kartice. V kolikor ne boste prejeli varnostne kode, se prosimo obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Zaradi varnosti je transakcija s kreditno kartico možna zgolj z vnosom varnostne kode, brez varnostne kode transakcija ne bo izvedena. Po uspešnem plačilu in zaključku nakupa bo vaša transakcija vidna tudi na vašem bančnem izpisku.

d) Plačilo preko storitve PayPal (za izvedbo plačila bo poslovni uporabnik preusmerjen na stran PayPal-a). e) Račun lahko prejeme plačnik računa in ne prejemnik blaga, če je poslovni uporabnik pri naročilu blaga navedel drug naslov.

POPUSTI

10. člen

a) Popusti se med seboj ne seštevajo in ne veljajo za izdelke, ki so v akciji.

IZDAJA RAČUNA

11. člen

a) Prodajalec v svoji bazi podatkov hrani elektronsko kopijo poslanega računa, in sicer za čas oziroma rok, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi predpisi.

b) Prodajalec ob zaključku naročila na e-naslov poslovnega uporabnika pošlje račun v PDF obliki, z naslovom »IZDANI RAČUN«. Poslovni uporabnik prejme račun za vsako naročilo oddano preko spletne strani prodajalca.

c) Proračunski uporabniki po dostavi blaga prejmejo e-račun.

d) Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

e) Pred oddajo naročila je poslovni uporabnik dolžan preveriti pravilnost vnešenih podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

POŠTNINA IN DOBAVNI ROKI

12. člen

a) Stroški pošiljanja in pakiranja znašajo 3,99 EUR. Pošiljanje blaga se izvaja preko prevoznih partnerjev DHL, DPD, UPS, GLS in Pošta Slovenije.

b) Ob prevzemu blaga poslovni uporabnik s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega blaga. Poslovni uporabnik je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti nemudoma prodajalca, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.

c) Blago na zalogi se dostavi v roku 4 do 7 delovnih dni. Rok za odpremo naročenega blaga začne teči naslednji delovni dan po oddaji naročila oz. plačila (sobote, nedelje in prazniki se ne upoštevajo kot delovni dnevi). Predviden čas dostave je zabeležen ob vsakem izdelku.

d) Prodajalec blago odpošlje oz. dostavi v dogovorjenem roku. V primeru zamude pri dostavi bo poslovni uporabnik s strani prodajalca o tem nemudoma v pisni obliki na e-naslov obveščen.

e) V primeru zamude pri dostavi s strani prevoznih partnerjev, prodajalec nima vpliva.

f) Poslovni uporabnik mora zagotoviti možnost dostave med 7.30 in 18.00 uro. Približno uro dostave lahko poslovni uporabnik izve pri dostavni službi.

g) V primeru, da naročeno blago ni na zalogi stopimo v stik z vami in vam sporočimo dobavni rok za naročeno blago. Če se z dobavnim rokom ne strinjate lahko naročilo brezplačno prekličete.

VRAČILO BLAGA ZA POSLOVNE UPORABNIKE

13. člen

a) Vračilo blaga za poslovne uporabnike (pravna oseba, ki je pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost in proračunski uporabniki) ni možno. Prav tako ni možno vračilo kupnine za poslovne uporabnike. Poslovnim uporabnikom omogočamo vračilo blaga v okviru garancijskih pogojev.

REKLAMACIJE

14. člen

a) Poslovni uporabnik je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.

b) Kasnejših reklamacij iz prvega odstavka 15.a člena ne upoštevamo.

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!

c) Pregled prejetega blaga po korakih ob prevzemu blaga s strani dostavne službe: Poslovni uporabnik, ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje poslovni uporabnik (v nadaljevanju: tretja oseba) je dolžan ob prevzemu blaga s strani dostavne službe preveriti, če:

1. je originalna embalaža nepoškodovana, v primeru poškodbe je obvezna fotografija;

2. je notranja zaščita nepoškodovana, v primeru poškodbe je obvezna fotografija;

3. je naročeno blago nepoškodovano, v primeru poškodbe je obvezna fotografija;

4. je blago v brezhibnem stanju, v primeru odstopanja je obvezna fotografija;

5. so dostavljeni vsi pripadajoči deli;

6. je prejel blago, ki ga je naročil;

7. če so priložena navodila za uporabo.

d) Če se poslovni uporabnik s pogodbo poleg plačila za glavno pogodbeno obveznost zaveže k dodatnim plačilom, mora prodajalec za tako plačilo pridobiti izrecno soglasje poslovnega uporabnika, preden ga pogodba zavezuje.

e) Originalna embalaža ali embalaža, ki blago zaščiti enako kot jo je originalna embalaža, je sestavni del izdelka, zato prodajalec priporoča, da originalno embalažo vključno z notranjo zaščitno poslovni uporabnik shrani in da jo ne poškoduje, uniči ali zavrže. Če poslovni uporabnik skladno s pogoji poslovanja uveljavlja zahtevek iz naslova garancije, prodajalec priporoča, da v izogib poškodovanju blaga med transportom zaradi neustreznega pakiranja, blago pošlje v originalni embalaži.

GARANCIJA

15. člen

a) Prodajalec jamči za kakovost izdelkov v zakonitem roku, ki začne veljati z vročitvijo izdelka poslovnemu uporabniku pod pogojem, da je poslovni uporabnik upošteval navodila za uporabo in/ali vzdrževanje izdelka, ki so navedena v navodilih za uporabo izdelka in so priloženi v originalni embalaži izdelka.

b) Poslovni uporabnik lahko garancijo uveljavi ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

c) Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Poslovni uporabnik lahko garancijo neposredno uveljavlja pri proizvajalcu, njegovem pooblaščenem servisu ali prodajalcu.

d) V kolikor kupljeno blago ne deluje brezhibno oz. nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, lahko poslovni uporabnik uveljavi garancijo pri čemer je potrebno izpolniti Obrazec za uveljavljanje garancije.

e) Garancija ne velja v naslednjih primerih:

• če izdelek ni bil pravilno skladiščen;

• če izdelek ni bil pravilno sestavljen v skladu z navodili za uporabo;

• če se je z izdelkom ravnalo grobo, neustrezno, malomarno;

• če se je izdelek čistil z neustreznimi čistilnimi sredstvi;

• če je bil izdelek na prostem in vlažnem prostoru, razen če ni drugače navedeno;

• če so nastale naključne škode;

• če je škoda nastala kot posledica višje sile (npr. udara strele, vode, ognja, zmrzali ipd.);

• če je škodo ali spremembo na izdelku povzročil poslovni uporabnik ali tretja oseba;

• če poslovni uporabnik ali tretja oseba ni upoštevala varnostnih opozoril in navodil za vzdrževanje;

• če je škodo povzročil vodni kamen;

• če gre za obrabo obrabljivih delov (npr. baterije, zmogljivost akumulatorja);

• če gre za običajne obrabe izdelka, kot npr.: praske, ureznine.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

16. člen

a) Prodajalec spletne trgovine acemace.si se zavezuje k varovanju in skrbnem hranjenju vseh pridobljenih osebnih podatkov v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi osebni podatki pridobljeni preko spletne trgovine acemace.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje izdelkov in obveščanje o novih oz. akcijskih ponudb, če se poslovni uporabnik s tem izrecno strinja.

b) Poleg upravljavca za varstvo osebnih podatkov kupca, prodajalec @ceM@ce, Boštjan Makovec s. p., Prušnikova ul. 70, 1210 Ljubljana – Šentvid, osebne podatke v njegovem imenu obdelujejo tudi zunanji partnerji prodajalca, kot so proizvajalci in dobavitelji izdelkov, katere ponuja podjetje @ceM@ce, Boštjan Makovec s. p. v svoji spletni trgovini za namen obdelave naročila in pošiljanja izdelka/-ov, na naslov kupca. Vsi upravljavci so zakonsko zavezani v skladu z GDPR.

c) Prevozniki kot so: Pošta Slovenije, DHL, DPD, GLS, UPS.

d) Osebne podatke razkrijemo organom pregona in drugim vladnim organom, v kolikor je to zahtevano v Zakonu ali pa je potrebno za preprečitev, zaznavo ali sodni pregon kaznivih dejanj in prevar.

e) Zbirke osebnih podatkov hranimo na območju Evropske unije. Vaše osebne podatke ne obdelujemo za druge namene ter jih ne posredujemo drugim tretjim osebam.

VARNOST

17. člen

a) Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Prodajalec v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat.

KONČNE DOLOČBE

18. člen

a) Prodajalec si pridružuje pravico v skladu s spremembo svoje poslovne politike ali veljavne zakonodaje spremeniti ali dopolniti te splošne pogoje poslovanja, brez predhodnega obvestila poslovnemu uporabniku.

b) Prodajalec si pridržuje pravico do vsebinskih in tiskarskih napak na spletni strani in zanje ne odgovarja. Kar pa ne vpliva na zakonske pravice poslovnega uporabnika.

c) Prodajalec si zelo prizadeva objavljati samo pravilne in preverjene podatke, v primeru, da na naši spletni strani odkrijete neustrezne ali neresnične informacije, vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@acemace.si.

REŠEVANJE SPOROV

19. člen

a) Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo obligacijskega zakonika in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

b) Pritožbo lahko poslovni uporabnik vloži na e-naslov: reklamacije@acemace.si ali pisno po navadni pošti na sedež podjetja @ceM@ce, Boštjan Makovec s. p., Prušnikova ulica 70, 1210 Ljubljana – Šentvid. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

PODATKI PODJETJA

20. člen

@ceM@ce, Boštjan Makovec s. p. Prušnikova ul. 70, 1210 Ljubljana – Šentvid E-naslov: info@acemace.si IBAN: SI56 3400 0101 8571 756 (Sparkasse d.d.) Davčna številka: SI28983068 (zavezanec za DDV) Matična številka: 8064555000 Registrski ogran: Ajpes izpostava Ljubljana VEM št.: 0700-82-20210414-003365, številka: 316-03-01988-2021/3 Glavna dejavnost podjetnika: šifra podrazreda po SKD: 47.910 Naziv podrazreda: Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

SKLADNOST Z ZAKONODAJO

21. člen

Prodajalec je pri pripravi teh splošnih pogojih poslovanja upošteval predvsem Obligacijski Zakonik, Zakon o varstvu osebnih podatkov in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu. V primeru nejasnosti ali v primeru, da niso vsi členi zgoraj naštetih zakonov v teh splošnih pogojih zajeti, veljajo določbe v navedenih zakonih.

Datum: 27. 8. 2022