Splošni pogoji poslovanja SPLETNE TRGOVINE ACEMACE

SPLETNA TRGOVINA ACEMACE.SI

(»POGOJI POSLOVANJA«)

Pogodba med podjetjem @ceM@ce, Boštjan Makovec s.p. Prušnikova ulica 70, 1210 Ljubljana – Šentvid, matična številka: 8064555000, davčna številka: SI28983068 in je zavezanec za DDV, registrski organ: Ajpes izpostava Ljubljana, VEM št.: 0700-82-20210414-003365 (v nadaljevanju prodajalec) in fizično ali pravno osebo (v nadaljevanju potrošnik).

Opredelitev pojmov:

  • potrošnik, je vsaka fizična ali pravna oseba, ki v spletni trgovini prodajalca kot gost (neregistriran) ali registriran uporabnik kupi izdelke iz ponudbe;
  • tretja oseba, je oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik.

SPLOŠNE DOLOČBE

1. člen

a) Splošni pogoji poslovanja prodajalca za izvedbo nakupa preko spletne trgovine acemace.si, ali po elektronski poti so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in v skladu z Obligacijskim zakonikom (OZ), ki veljajo v Republiki Sloveniji.

b) Splošni pogoji poslovanja veljajo in se uporabljajo za izvedbo nakupa izdelkov preko spletne strani acemace.si, ki jih ponuja prodajalec. Namen teh splošnih pogojev je jasno določiti pravice in obveznosti prodajalca in potrošnika, delovanje spletne trgovine prodajalca in poslovni odnos med prodajalcem in potrošnikom. Ti splošni pogoji poslovanja veljajo vedno, razen, če se prodajalec in potrošnik (v splošnih pogojih je uporabljena moška oblika samostalnika, ki je uporabljena kot nevtralna za moški in ženski spol) v pisni obliki dogovorita za upoštevanje drugačnih pravil poslovanja.

c) Pred oddajo naročila na spletni strani prodajalca ali po e-pošti, vam svetujemo, da skrbno in temeljito preberete Splošne pogoje poslovanja, predlagamo vam, da si jih natisnete ali shranite za poznejšo uporabo. Pri oddaji naročila se smatra, da je potrošnik prebral, razumel in se v celoti strinja s Splošnimi pogoji poslovanja prodajalca.

d) Navedeni splošni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem nakupu z oddajo naročila na spletni strani acemace.si.

e) Splošni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo ali spremenijo z novimi določili, zato prodajalec predlaga, da jih potrošnik prebere ob vsakem obisku oziroma nakupu preko spletne strani acemace.si. Za vsako oddano naročilo veljajo splošni pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila. Potrošnik je ob oddaji vsakega naročila posebej opozorjen na veljavne splošne pogoje poslovanja.

f) Spletna trgovina prodajalca je informacijski sistem za potrošnika, ki je namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.

g) Piškotki so majhne datoteke, ki jih spletno mesto ustvari med obiskom in na ta način se omogoči spremljanje obiskanost spletne strani. Piškotki vsebujejo različne informacije, kjer so shranjene nastavitve za spletno mesto in podatki o profilu. Najpogostejše funkcije e-poslovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. S pomočjo piškotkov se zagotovi hitrejša in enostavnejša interakcija med potrošnikom in spletno stranjo.

POGOJI UPORABE SPLETNE STRANI

2. člen

a) Nakup izdelkov preko spletne strani prodajalca, smejo opravljati zgolj osebe, ki so stare 18 ali več let.

b) Potrošnik potrjuje, da je v celoti prebral, razumel in seznanjen z besedilom o Splošnih pogojih poslovanja prodajalca ter se z njimi v celoti strinja.

c) Spletna trgovina prodajalca in vse objavljene vsebine so last prodajalca, ki je prav tako imetnik vseh pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi.

d) Logotip prodajalca, ki je objavljen na spletni strani, je last prodajalca, ki je hkrati imetnik vseh pravic za njegovo uporabo in razpolaganje z njim. Logotip prodajalca se ne sme uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljena prodajalca.

JAVNO DOSTOPNE INFORMACIJE

3. člen

Prodajalec se zavezuje, da bo potrošniku še preden ga zavezuje kupoprodajna pogodba ali ponudba, zagotovil spodaj navedene podatke:

  1. opis blaga in glavne značilnosti blaga;
  2. firmo in sedež podjetja;
  3. končna cena blaga, vključno z davkom;
  4. informacije o morebitnih dodatnih stroških dostave;
  5. plačilne pogoje ter pogoje dostave ter rok dostave blaga;
  6. informacije o pritožbenem postopku pri prodajalcu;
  7. seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake;
  8. možnost in pogoje poprodajnih storitev;
  9. kontaktne podatke, ki potrošniku omogočajo neposredno komunikacijo s prodajalcem (e-naslovi, kontaktni obrazci);
  10. zaloga blaga (izdelki, ki so na zalogi so predvidoma dostavljeni v razumljivem roku);
  11. časovna veljavnost kupoprodajne pogodbe;
  12. rok in pogoji za odstop od pogodbe.

KUPOPRODAJNA POGODBA

4. člen

a) Kupoprodajna pogodba je napisana v slovenskem jeziku in je sklenjena, ko prodajalec naročilo potrošnika po elektronski pošti potrdi, naslov e-sporočila »POTRJENO NAROČILO«.

b) Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je v e-obliki shranjeno na strežniku prodajalca.

c) Registriran potrošnik, ki ima ustvarjen račun v spletni trgovini prodajalca lahko vedno dostopa do kupoprodajne pogodbe oziroma vsebine naročila v rubriki »MOJ RAČUN«.

d) Neregistriran potrošnik, lahko pošlje dopis na e-naslov: info@acemace.si in zaprosi za kopijo kupoprodajne pogodbe oziroma vsebine naročila, v dopisu mora navesti, številko naročila ali popolne podatke o naročniku oz. potrošniku.

e) Kupoprodajna pogodba oz. naročilo v e-obliki se hrani za čas oziroma rok, ki je potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi predpisi.

INFORMACIJE PRED NAKUPOM

5. člen

a) Naročanje izdelkov preko spletne strani prodajalca je možno 24 ur na dan ter vse dni v letu, razen, če pride do okvare oz. napake pri delovanju in je onemogočen dostop do spletne strani ali če je potrebno izvesti vzdrževanje ali posodobitev vsebine spletne strani.

b) Potrošnik pri naročilu izdelka/-ov preko spletne trgovine vnese svoje osebne podatke, da lahko nadaljuje z naročilom, vendar vnos podatkov ni pogojen z registracijo v spletnem portalu. V spletni trgovini acemace.si lahko potrošnik odda naročilo tudi brez registracije kot gost.

c) Registracija računa je možna z veljavnim e-naslovom. Ob registraciji v spletno trgovino acemace.si obiskovalec, uporabnik oz. potrošnik pridobi svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je znano le uporabniku. Uporabniško ime je enako naslovu elektronske pošte potrošnika. Registracija je možna pred, med in ob zaključku nakupa. Če želi obiskovalec, uporabnik oz. potrošnik svoje uporabniško ime in geslo spremeniti lahko to stori v rubriki »MOJ RAČUN«.

d) Prodajalec si pridržuje pravico, da naročilo prekliče, v kolikor potrošnik ne posreduje vseh potrebnih podatkov za pošiljanje naročila (ime, priimek, naslov, hišna številka, telefonska številka in e-naslov).

e) Prodajalec vsa obvestila in odgovore na vprašanja povezana z nakupom v spletni trgovini acemace.si pošilja po elektronski poti potrošniku. Celotna konverzacija je shranjena v e-obliki na strežniku prodajalca.

f) Fotografije izdelkov v spletni trgovini acemace.si so lahko simbolične in ne zagotavljajo vedno dejanskega stanja izdelka v celoti. Prav tako lahko barvni odtenki in videz izdelkov odstopajo od dejanskega stanja blaga, zato prodajalec ne odgovarja za morebitne minimalne razlike med izdelki in prikazom v spletni trgovini acemace.si.

g) Dodatki na fotografijah niso sestavni del ponudbe razen, če je v opisu navedeno drugače.

h) Status: Na zalogi: Dostava od 4. do 7. delovnih dni, izdelki so na zalogi v skladišču prodajalca in/ali proizvajalca oz. dobavitelja.

i) Večina izdelkov iz ponudbe dom in vrt prodajalca se morajo pred uporabo sestaviti. Prodajalec svetuje, da potrošnik pred montažo izdelka, v izogib poškodovanju izdelka zaradi neustrezne montaže, natančno prebere navodila za uporabo. Če potrošnik ni prepričan kako izdelek sestaviti, prodajalec priporoča, da se potrošnik obrne na strokovnjaka, ki bo potrošniku pri montaži z veseljem pomagal.

j) Zaradi narave poslovanja kot spletna trgovina se ponudba nenehno spreminja in aktualizira.

k) Pred nakupom izdelka se lahko potrošnik vedno posvetuje s prodajalcem in zahteva tudi navodila za uporabo v PDF obliki.

l) Montažo kupljenih izdelkov prodajalec ne izvaja.

m) Dostava blaga je možna znotraj območja RS. Naročila preko spletne strani prodajalca lahko oddajajo vsi prebivalci EU držav ali osebe, ki imajo stalno oziroma začasno prebivališče v državah EU-ja. 

KORAKI IN STATUSI NAROČILA

6. člen

a) Potrošnik izbere izdelek, ki ga želi naročiti v spletni trgovini acemace.si, s klikom na gumb »DODAJ V KOŠARICO« se izbran izdelek doda v košarico. Košarico lahko potrošnik kadarkoli preveri, naredi popravek količine izdelka ali izdelek odstrani iz košarice.

b) Ko je izdelek v »KOŠARICA« lahko potrošnik izbere med možnostjo »KOŠARICA« ali »ZAKLJUČEK NAKUPA«

Postopek za »KOŠARICA«

Če potrošnik izbere možnost »KOŠARICA«, lahko v košarici spremeni izbrano količino izdelka. Za uspešno nadaljevanje potrošnik pritisne gumb »NADALJUJ NA BLAGAJNO«. S pritiskom na gumb »NADALJUJ NA BLAGAJNO« se odpre okno »BLAGAJNA«. Tukaj se potrošniku odpreta 2 koraka. 1. korak: Podatki za plačilo in dostavo. Za uspešen zaključek nakupa mora potrošnik izpolniti vsa obvezna polja o plačniku, ki so označena z rdečo zvezdico (ime, priimek, ulica in hišna številka, mesto, država/regija, telefon, e-poštni naslov. V kolikor potrošnik želi račun na davčno lahko vnese tudi Naziv podjetja in ID številko za DDV. Potrošnik oz. plačnik lahko izbere tudi drug naslov za dostavo blaga znotraj RS. Po uspešnem vnosu obveznih podatkov potrošnik pritisne na gumb »NAPREJ«. Nato se mu odpre korak št. 2. Pregled naročila in plačilo. Tukaj lahko potrošnik pred zaključkom nakupa še enkrat preveri svoje vnešene podatke, kot so: Izdelek, št. kosov, delni znesek, skupaj znesek, stroški dostave, vključen DDV. V tem koraku potrošnik izbere način plačila: plačilo po povzetju, neposredna bančna transakcija, kreditna kartica ali storitev PayPal. Pred zaključkom nakupa mora potrošnik prebrati in se v celoti strinjati s splošnimi pogoji poslovanja. Spodaj lahko še enkrat potrošnik preveri vnešene osebne podatke, e-naslov, kontaktno številko, podatke o plačniku in dostavi. Potrošnik lahko vedno s pritiskom na gumb »NAZAJ« na spletni strani ali v brskalniku spremeni vnešene podatke. Če pa želi nadaljevati z nakupom pritisne na gumb »KUPITE SEDAJ« in s pritiskom na gumb uspešno zaključi nakup. Potrošnik s pritiskom na gumb »KUPITE SEDAJ« odda zavezujoče naročilo z obveznostjo plačila za izdelke iz košarice. Po oddaji naročila sprememba vsebine naročila oz. podatkov s strani potrošnika ni več mogoča. Potrošniku se nato odpre okno z naslovom »NAROČILO SPREJETO« kjer potrošnik ponovno prejeme vse podrobnosti o svojem naročilu.

Postopek za »ZAKLJUČEK NAKUPA«

Če potrošnik izbere možnost »ZAKLJUČEK NAKUPA« se mu odpre okno »BLAGAJNA«. Tukaj se potrošniku odpreta 2 koraka. 1. korak: Podatki za plačilo in dostavo. Za uspešen zaključek nakupa mora potrošnik izpolniti vsa obvezna polja o plačniku, ki so označena z rdečo zvezdico (ime, priimek, ulica in hišna številka, mesto, država/regija, telefon, e-poštni naslov. V kolikor potrošnik želi račun na davčno lahko vnese tudi Naziv podjetja in ID številko za DDV. Potrošnik oz. plačnik lahko izbere tudi drug naslov za dostavo blaga znotraj RS. Po uspešnem vnosu obveznih podatkov potrošnik pritisne na gumb »NAPREJ«. Nato se mu odpre korak št. 2. Pregled naročila in plačilo. Tukaj lahko potrošnik pred zaključkom nakupa še enkrat preveri vnešene podatke, kot so: Izdelek, št. kosov, delni znesek, skupaj znesek, strošek dostave, vključen DDV. V tem koraku potrošnik izbere način plačila: plačilo po povzetju, neposredna bančna transakcija, kreditna kartica ali storitev PayPal. Pred zaključkom nakupa mora potrošnik prebrati in se v celoti strinjati s splošnimi pogoji poslovanja. Spodaj lahko še enkrat potrošnik preveri vnešene osebne podatke, e-naslov, kontaktno številko, podatke o plačniku in dostavi. Potrošnik lahko vedno s pritiskom na gumb »NAZAJ« na spletni strani ali v brskalniku spremeni vnešene podatke. Če pa želi nadaljevati z nakupom pritisne na gumb »KUPITE SEDAJ« in s pritiskom na gumb uspešno zaključi nakup. Potrošnik s pritiskom na gumb »KUPITE SEDAJ« odda zavezujoče naročilo z obveznostjo plačila za izdelke iz košarice. Po oddaji naročila sprememba vsebine naročila oz. podatkov s strani potrošnika ni več mogoča. Potrošniku se nato odpre okno z naslovom »NAROČILO SPREJETO« kjer potrošnik ponovno prejeme vse podrobnosti o svojem naročilu.

c) Po zaključenem nakupu potrošnik prejme samodejno generirano e-obvestilo na svoj e-naslov, da je naročilo sprejeto s strani prodajalca. Potrošniku so dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pravni status e-obvestila z naslovom »NAROČILO SPREJETO« je »prednaročilo« in ne zavezuje prodajalca k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani prodajalca.

d) Če je potrošnik izbral način plačila »PLAČILO PO POVZETJU« , »KREDITNA KARTICA« ali storitev »PAYPAL«, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo še isti delovni dan.

e) Če je potrošnik izbral način plačila »NEPOSREDNA BANČNA TRANSAKCIJA«, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo šele, ko je vidno nakazilo na TRR račun prodajalca. Rok za plačilo po predračunu velja 3 dni od prejema predračuna.

f) Po prejemu naročila prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenega blaga in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne (npr.: če blago ni več na zalogi pri dobavitelju, ali če prodajalec blago ne more dostaviti v dogovorjenem roku). Prodajalec lahko za preverjanje podatkov naročila ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče potrošnika na njegovo posredovano kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ni na zalogi v lastnem skladišču prodajalca, je prodajalec izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na rok, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi blago prodajalcu.

g) Prodajalec preko e-pošte potrošnika sproti obvešča o informacijah v zvezi z dobavo blaga. V primeru, da se rok dobave podaljša in potrošnik ne želi čakati, ima potrošnik pravico prodajalca o tem pisno obvestiti in naročilo preklicati. Prodajalec bo potrošniku po prejemu preklica vrnil že vplačano kupnino. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo prodajalec, povzročil namenoma ali iz malomarnosti.

h) Po uspešnem komisioniranju blaga potrošnik prejeme e-obvestilo z naslovom »VAŠE NAROČILO JE NA POTI«, kar pomeni, da prodajalec v dogovorjenem roku blago odpošlje na želeni naslov potrošnika.

i) Prodajalec ob zaključku naročila po e-pošti z naslovom »VAŠE NAROČILO JE NA POTI« posreduje potrošniku: unikatno številko za sledenje paketa, povezavo do veljavnih pogojev poslovanja, povezavo do politiko vračil in povezavo do pogostih vprašanj o dostavi, do katerih lahko potrošnik v vsakem trenutku dostopa na računalniku ali preko mobilnih naprav.

j) Potrošnik v nekaj dneh na svoj e-naslov prejme samodejno generirano anketo o zadovoljstvu z nakupom in storitvijo spletne trgovine acemace.si, potrošnik lahko v kolikor želi odda svojo oceno in/ali mnenje o nakupu.

SPREMEMBA IN PREKLIC NAROČILA

7. člen

a) V primeru, da želi potrošnik spremeniti svoje naročilo je potrebno o tem prodajalca nemudoma pisno obvestiti na e-naslov: info@acemace.si.

b) V primeru, da želi potrošnik svoje naročilo preklicati, mora o tem nemudoma pisno obvestiti prodajalca na e-naslov: info@acemace.si. V primeru, da je naročilo že v zadnji fazi obdelave in zaradi avtomatiziranih postopkov naročila ni mogoče več preklicati, ima potrošnik pravico tudi po prejemu blaga odstopiti od pogodbe.

c) Prodajalec lahko zavrne sklenitev kupoprodajne pogodbe oz. od kupoprodajne pogodbe odstopi, če je prišlo do tehnične napake ali če je bila izdelku dodeljena očitno napačna cena ali rok dostave.

CENE

8. člen

a) Objavljene oz. redne cene so enake in veljajo tako za registrirane kot za neregistrirane potrošnike (goste).

b) Akcijske cene so cene, ki veljajo tako za registrirane kot za neregistrirane potrošnike (goste) v času akcije. Akcije veljajo do razprodaje zaloge izdelka, ki je v akciji. Prečrtane cene so redne cene objavljene na spletni strani prodajalca.

c) Cena izdelka je vedno izpisana ob izdelku, stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka.

d) Vse cene so navedene v EUR in vsebujejo zakonsko predpisan DDV.

e) Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

f) Cene objavljene v spletni trgovini prodajalca se nenehno spreminjajo brez predhodnega obvestila.

NAČINI PLAČILA

9. člen

Prodajalec potrošniku zagotavlja naslednje načine plačila:

a) Plačilo po povzetju

Svoje naročilo lahko potrošnik plača dostavljavcu po povzetju blaga. Ob prevzemu paketa je možno plačilo le z gotovino. Plačilo s plačilno ali kreditno kartico po povzetju ni mogoče. Z oddanim naročilom se potrošnik zavezuje, da bo pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu blaga poravnal celotno kupnino za oddano naročilo. Plačilo po povzetju je možno za naročila do 50,00 EUR.

Pri posameznih naročilih (npr. pri izdelkih iz programa »OPREMA ZA VRTCE« IN »OPREMA ZA PODJETJA«) si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z neposredno bančno transakcijo. Cena ostane nespremenjena oz. enaka.

b) Plačilo z UPN položnico

UPN položnice imajo QR kodo, kot jo imajo položnice, npr.: položnica za elektriko. Zato boste lahko plačilo opravili na vseh prodajnih mestih, kjer je omogočeno plačevanje položnic, kot npr.: v Mercatorjevih, Sparovih, Tuševih oziroma na Petrolovih prodajnih mestih, trafikah 3DVA, na pošti, banki ali e-banki.

UPN položnico ni potrebno tiskati, na blagajni lahko zgolj pokažete QR kodo položnice na vašem mobilnem telefonu, v kolikor imate dostop do vaše elektronske pošte na vašem mobilnem telefonu.

Rok za plačilo po predračunu velja 3 dni od prejema predračuna. V primeru, da v tem času ne bo plačilo izvedeno in nakazano na TRR prodajalca, se bo smatralo, da potrošnik želi odstopiti od pogodbe in naročilo potrošnika se bo storniralo.

c) Plačilo s kreditnimi karticami, preko spletnega plačilnega vmesnika Stripe, ki zagotavlja varno plačilo:

  • Mastercard
  • Visa (kreditna)
  • American express

Pri plačilu s kartico je potrebno vnesti številko kartice, rok veljavnosti in CVV številko. Po vnosu vseh podatkov boste prejeli varnostno kodo po sms-u oziroma drugem kanalu, ki vam jo zagotovi banka oziroma izdajatelj plačilne kartice. V kolikor ne boste prejeli varnostne kode, se prosimo obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Zaradi varnosti je transakcija s kreditno kartico možna zgolj z vnosom varnostne kode, brez varnostne kode transakcija ne bo izvedena. Po uspešnem plačilu in zaključku nakupa bo vaša transakcija vidna tudi na vašem bančnem izpisku.

d) Plačilo preko storitve PayPal (za izvedbo plačila bo potrošnik preusmerjen na stran PayPal-a).

e) Račun lahko prejeme plačnik računa in ne prejemnik blaga, če je potrošnik pri naročilu blaga navedel drug naslov.

POPUSTI

10. člen

a) Popusti se med seboj ne seštevajo in ne veljajo za izdelke, ki so v akciji.

IZDAJA RAČUNA

11. člen

a) Prodajalec v svoji bazi podatkov hrani elektronsko kopijo poslanega računa, in sicer za čas oziroma rok, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi predpisi.

b) Prodajalec ob zaključku naročila na e-naslov potrošnika pošlje račun v PDF obliki, z naslovom »IZDANI RAČUN«. Potrošnik prejme račun za vsako naročilo oddano preko spletne strani prodajalca.

c) Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

d) Pred oddajo naročila je potrošnik dolžan preveriti pravilnost vnešenih podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Splošni pogoji poslovanja SPLETNE TRGOVINE ACEMACE

POŠTNINA IN DOBAVNI ROKI

12. člen

a) Stroški pošiljanja in pakiranja za naročila:

do 49,99 EUR znašajo 2,99 EUR

Brezplačna dostava za naročila nad 49,99 EUR.

Pošiljanje blaga se izvaja preko prevoznih partnerjev DHL, DPD, UPS, GLS in Pošta Slovenije.

b) Ob prevzemu blaga potrošnik s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega blaga. Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na potrošnika, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik.

c) Blago na zalogi se dostavi v roku od 4. do 7. delovnih dni. Rok za odpremo naročenega blaga začne teči naslednji delovni dan po oddaji naročila oz. plačila (sobote, nedelje in prazniki se ne upoštevajo kot delovni dnevi). Predviden čas dostave je zabeležen ob vsakem izdelku.

d) Prodajalec blago odpošlje oz. dostavi v dogovorjenem roku. V primeru zamude pri dostavi bo potrošnik s strani prodajalca o tem nemudoma v pisni obliki na e-naslov obveščen.

e) V primeru zamude pri dostavi s strani prevoznih partnerjev, prodajalec nima vpliva.

f) Potrošnik mora zagotoviti možnost dostave med 7.30 in 18.00 uro. Približno uro dostave lahko potrošnik izve pri dostavni službi.

g) V primeru, da naročeno blago ni na zalogi stopimo v stik z vami in vam sporočimo dobavni rok za naročeno blago. Če se z dobavnim rokom ne strinjate lahko naročilo brezplačno prekličete.

ODSTOP OD POGODBE

13. člen

a) Potrošnik (fizična oseba) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od sklenjene pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe potrošnik lahko sporoči preko oddaje obrazca: Odstop od pogodbe ali na e-naslov: reklamacije@acemace.si.

b) Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

  • Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov.

c) Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Šteje se, da je potrošnik pravočasno vrnili blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

d) Potrošnik prejeto blago ne sme neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer je dovoljen preizkus blaga.

e) Odstop od pogodbe ni mogoč za blago po naročilu.

f) Vračilo kupnine bo izvedeno v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal na naslov podjetja, Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Prodajalec potrošniku vrne kupnino z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

g) Stroške vračila blaga vedno krije potrošnik, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Stroški vračila blaga se obračunavajo po veljavnem ceniku dostavne službe, ki jo izbere potrošnik. Višina stroška pri vračilu blaga je odvisno od tega ali gre za pošiljko ali paket. Ponudbo različnih dostavnih ponudnikov je na voljo tukaj: Pošta Slovenije, DPD, GLS,

h) Pošiljk z odkupnino prodajalec ne sprejema.

i) Osebno dostavo blaga na sedež podjetja prodajalec ne sprejema. Vsi izdelki kupljeni pri prodajalcu, ki niso izdelani po naročilu (kot npr.: zunanja igrala za vrtce) so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.

j) Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. V tem primeru prodajalec pisno obvesti potrošnika in si pridržuje pravico zaradi neustreznega ravnanja z izdelkom (uporaba, drugačna kakovost ali lastnosti) zadržati del kupnine za zmanjšano vrednost blaga.

VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE

14. člen

a) Postopek nakupa v spletni trgovini acemace.si za pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) je popolnoma enak kot za fizične osebe. V kolikor želi pravna oseba račun na podjetje je potrebno v polje Naziv podjetja vnesti ime podjetja in v polje Davčna številka vnesti ID številko za DDV.

b) Če želi pravna oseba (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Splošni pogoji poslovanja za fizične osebe so enaki in veljajo tudi za pravne osebe glavna razlika je v možnosti odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam prodajalec omogoča vračilo naročenega blaga v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. 

REKLAMACIJE

15. člen

a) Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na potrošnika, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik.

b) Potrošnik (fizična oseba) ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik je dolžan ob prevzemu blaga v primeru ugotovljenih pomanjkljivosti iz točke a. 14. člena o tem nemudoma obvestiti prodajalca.

c) Potrošnik (podjetje, samostojni podjetnik in druge pravne osebe) ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik, je dolžan ob prevzemu blaga v primeru ugotovljenih pomanjkljivosti iz točke a. 14. člena o tem nemudoma obvestiti prodajalca.

d) Kasnejših reklamacij iz točke a. 14. člena ne upoštevamo.

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!

e) V primeru, da potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik ugotovi, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja lahko potrošnik škodo prijavi tudi nemudoma kurirju najkasneje pa v roku 7 koledarskih dni dostavni službi. Morebitne poškodbe oz. pomanjkljivosti je potrebno vnesti v zapisnik in ga podpisati skupaj s kurirjem ter kopijo zapisnika v vednost poslati prodajalcu na: reklamacije@acemace.si za hitrejšo rešitev postopka.

f) Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik mora ob prejemu pošiljke preveriti, če se številka paketa ujema s poslano številko, ki jo je posredoval prodajalec na e-naslov potrošnika.

g) V kolikor potrošnik opazi, da v paketu manjkajo izdelki oz. sestavni deli, je potrošnik dolžan pustiti vso prejeto vsebino v paketu, saj dostavna služba morebitno izropanost pošiljke preverja s tehtanjem.

h) Pregled prejetega blaga po korakih ob prevzemu blaga s strani dostavne službe:

Potrošnik, ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik (v nadaljevanju: tretja oseba) je dolžan ob prevzemu blaga s strani dostavne službe preveriti, če:

  • je originalna embalaža nepoškodovana, v primeru poškodbe je obvezna fotografija;
  • je notranja zaščita nepoškodovana, v primeru poškodbe je obvezna fotografija;
  • je naročeno blago nepoškodovano, v primeru poškodbe je obvezna fotografija;
  • je blago v brezhibnem stanju, v primeru odstopanja je obvezna fotografija;
  • so dostavljeni vsi pripadajoči deli;
  • je prejel blago, ki ga je naročil;
  • če so priložena navodila za uporabo (v kolikor je izdelek za sestavljanje in potrebuje navodila za uporabo).

Potrošnik, ali tretja oseba je dolžan blago preveriti tako, da vzame blago iz škatle, izdelka ni potrebno takoj montirati, pomembno je zgolj, da se preveri, če je izdelek dostavljen s strani dostavne službe brez pomanjkljivosti in z vsemi pripadajočimi deli.

i) Če se potrošnik s pogodbo poleg plačila za glavno pogodbeno obveznost zaveže k dodatnim plačilom, mora prodajalec za tako plačilo pridobiti potrošnikovo izrecno soglasje, preden ga pogodba zavezuje.

j) Originalna embalaža ali embalaža, ki blago zaščiti enako kot jo je originalna embalaža, je sestavni del izdelka, zato prodajalec priporoča, da originalno embalažo vključno z notranjo zaščitno potrošnik shrani in da je ne poškoduje, uniči ali zavrže. V vseh primerih, ko potrošnik skladno s pogoji poslovanja uveljavlja zahtevek iz naslova reklamacije, garancije ali stvarne napake, prodajalec priporoča, da v izogib poškodovanju blaga med transportom in neustreznega pakiranja, blago pošlje vedno v originalni embalaži.

GARANCIJA

16. člen

a) Prodajalec jamči za kakovost izdelkov v zakonitem roku, ki začne veljati z vročitvijo izdelka potrošniku pod pogojem, da je potrošnik upošteval navodila za uporabo in/ali vzdrževanje izdelka, ki so navedena v navodilu za uporabo izdelka in so predloženi v originalni embalaži izdelka.

b) Potrošnik lahko garancijo uveljavi ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

c) Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Potrošnik lahko garancijo neposredno uveljavlja pri proizvajalcu, njegovem pooblaščenem servisu ali prodajalcu.

d) V kolikor kupljeno blago ne deluje brezhibno oz. nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu, lahko potrošnik uveljavi garancijo pri čemer je potrebno izpolniti Obrazec za uveljavljanje garancije.

e) Garancija ne velja v naslednjih primerih:

  • če izdelek ni bil pravilno skladiščen;
  • če izdelek ni bil pravilno sestavljen v skladu z navodili za uporabo;
  • če se je z izdelkom ravnalo grobo, neustrezno, malomarno;
  • če se je izdelek čistil z neustreznimi čistilnimi sredstvi;
  • če je bil izdelek na prostem in vlažnem prostoru, razen če ni drugače navedeno;
  • če so nastale naključne škode;
  • če je škoda nastala kot posledica višje sile (npr. udara strele, vode, ognja, zmrzali ipd.);
  • če je škodo ali spremembo na izdelku povzročil potrošnik ali tretja oseba;
  • če potrošnik ali tretja oseba ni upoštevala varnostnih opozoril in navodil za vzdrževanje;
  • če je škodo povzročil vodni kamen;
  • če gre za obrabo obrabljivih delov (npr. baterije, zmogljivost akumulatorja);
  • če gre za običajne obrabe izdelka, kot npr.: praske, ureznine.

STVARNA NAPAKA

17. člen

a) O stvarni napaki govorimo:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

b) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

c) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu na lastne stroške omogočiti, da stvar pregleda. Obrazec za uveljavljene stvarne napake je na voljo TUKAJ.

d) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

e) Potrošnik ne more uveljavljati svojih zakonskih pravic z naslova stvarne napake, če so stvarne napake neznatne in ne vplivajo na rabo oz. običajne lastnosti izdelka ter izdelek še vedno lahko uporablja skladno z opisom.

f) Fotografije izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja dostavljenih izdelkov. Taka odstopanja se ne štejejo za stvarne napake. 

g) Potrošnik, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:

  • zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
  • zahteva znižanje kupnine;
  • odstopi od pogodbe.

h) Če zamenjava izdelka ali odprava napake nista mogoči (npr.: ni izvedljivo, prevelik strošek, ni smiselno, ne bo pravočasno dostavljeno itd.), ima potrošnik pravico do vrnitve dela plačanega zneska v sorazmerju z napako. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

i) Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugoditi zahtevi potrošnika.

j) Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih (8) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

18. člen

a) Prodajalec spletne trgovine acemace.si se zavezuje k varovanju in skrbnem hranjenju vseh pridobljenih osebnih podatkov v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi osebni podatki pridobljeni preko spletne trgovine acemace.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje izdelkov in obveščanje o novih oz. akcijskih ponudb, če se potrošnik s tem izrecno strinja.

b) Poleg upravljavca za varstvo osebnih podatkov potrošnika, prodajalec @ceM@ce, Boštjan Makovec s.p., Prušnikova ul. 70, 1210 Ljubljana – Šentvid, osebne podatke v njegovem imenu obdelujejo tudi zunanji partnerji prodajalca, kot so proizvajalci in dobavitelji izdelkov, katere ponuja podjetje @ceM@ce, Boštjan Makovec s.p. v svoji spletni trgovini za namen obdelave naročila in pošiljanja izdelka/-ov, na naslov potrošnika. Vsi upravljavci so zakonsko zavezani skladnosti z GDPR.

c) Prevozniki kot so: Pošta Slovenije, DHL, DPD, GLS, UPS.

d) Osebne podatke razkrijemo organom pregona in drugim vladnim organom, v kolikor je to zahtevano v Zakonu ali pa je potrebno za preprečitev, zaznavo ali sodni pregon kaznivih dejanj in prevar.

e) Zbirke osebnih podatkov hranimo na območju Evropske unije. Vaše osebne podatke ne obdelujemo za druge namene ter jih ne posredujemo drugim tretjim osebam.

VARNOST

19. člen

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Prodajalec v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat.

KONČNE DOLOČBE

20. člen

a) Prodajalec si pridružuje pravico v skladu s spremembo svoje poslovne politike ali veljavne zakonodaje spremeniti ali dopolniti te splošne pogoje poslovanja, brez predhodnega obvestila potrošniku.

b) Prodajalec si pridržuje pravico do vsebinskih in tiskarskih napak na spletni strani in zanje ne odgovarja. Kar pa ne vpliva na zakonske pravice potrošnika. 

c) Prodajalec si zelo prizadeva objavljati samo pravilne in preverjene podatke, v primeru, da na naši spletni strani odkrijete neustrezne ali neresnične informacije, vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@acemace.si.

REŠEVANJE SPOROV

21. člen

a) Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

b) Pritožbo lahko potrošnik vloži na e-naslov: reklamacije@acemace.si ali pisno po navadni pošti na sedež podjetja @ceM@ce, Boštjan Makovec s.p., Prušnikova ulica 70, 1210 Ljubljana – Šentvid. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

c) Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

22. člen

a) Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

b) Prodajalec, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov. Povezava do platforme je na voljo:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

PODATKI PODJETJA

23. člen

@ceM@ce, Boštjan Makovec s.p.

Prušnikova ul. 70, 1210 Ljubljana – Šentvid

E-naslov: info@acemace.si

IBAN: SI56 3400 0101 8571 756 (Sparkasse d.d.)  

Davčna številka: SI28983068 (zavezanec za DDV)

Matična številka: 8064555000

Registrski ogran: Ajpes izpostava Ljubljana

VEM št.: 0700-82-20210414-003365, številka: 316-03-01988-2021/3

Glavna dejavnost podjetnika: šifra podrazreda po SKD: 47.910

Naziv podrazreda: Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

SKLADNOST Z ZAKONODAJO

24. člen

Prodajalec je pri pripravi teh splošnih pogojih poslovanja upošteval predvsem Zakon o varstvu potrošnikov, Obligacijski Zakonik, Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Zakon o varstvu osebnih podatkov in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu. V primeru nejasnosti ali v primeru, da niso vsi členi zgoraj naštetih zakonov v teh splošnih pogojih zajeti, veljajo določbe v navedenih zakonih.

Datum: 4.11.2021