Pogosta vprašanja

VPRAŠANJA & ODGOVORI

Brskalnik Internet Explorer od leta 2018 ni več podprt s strani Microsofta, zato lahko prihaja tudi do težav pri uporabi le-tega.

Predlagamo vam uporabo drugega brskalnika, kot npr.: Google Chrome, Edge ali Mozilla Firefox.

Ob zaključku nakupa vam naš sistem avtomatično posreduje potrditveni mail z vsemi podatki o naročilu na vaš posredovani e-naslov.

V kolikor potrditvenega e-sporočila niste prejeli vas prosimo, da preverite nezaželeno pošto. V kolikor tudi tam niste prejeli naše e-pošte nas prosimo o tem obvestite in ponovno vam bomo poslali potrditveno e-sporočilo z vsemi podatki na vaš e-naslov.

Da, plačilo s kreditno kartico na naši spletni trgovini poteka preko vmesnika Stripe, ki zagotavlja varno plačilo. Stripe je združljiv z evropsko Direktivo o plačilnih storitvah PSD2 in zahteva Močno avtentikacijo strank (SCA) za vsa elektronsko izvedena plačila.

Po uspešnem vnosu vaših podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. S strani vaše banke boste prejeli po sms-u varnostno kodo oz. bo banka zahtevala kakšen drug način avtentikacije. Brez vnosa varnostne kode transakcija in naročilo ne bosta izvedena. V kolikor ne boste prejeli varnostne kode se prosimo obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po uspešnem plačilu bo vaša transakcija vidna tudi v vašem bančnem izpisku.

Ob zaključku nakupa boste prejeli e-pošto z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu, kjer bo navedena tudi vaša številka za sledenje paketa.

V kolikor se vam bo pojavila napaka Error 404 na telefonu, je potrebno številko za sledenje paketa vpisati na računalniku, ker aplikacija za sledenje paketa ne podpira mobilnih naprav.

Ko je vaše naročilo pripravljeno za pošiljanje v našem skladišču natisnemo unikatno sledilno številko vaše pošiljke. Včasih lahko traja tudi več ur, da se podatki v sistemu pri transportnem partnerju aktualizirajo. V tem primeru vam predlagamo, da postopek ponovite čez nekaj ur. V kolikor se status vaše pošiljke ne spremeni v roku 4 delovnih dni vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@acemace.si in zadevo bomo preverili pri dostavnem partnerju.

Včasih se status pri dostavni službi spremeni šele 4 dan, ko je paket tudi v dostavi. Običajno je vaše naročilo dostavljeno v roku 4. do 7. delovnih dni, kot je to zabeleženo ob izdelku, v primeru, da v tem času ne boste prejeli izdelka nas prosimo nemudoma o tem obvestite na info@acemace.si in zadevo bomo uredili.

Ko oddate naročilo, žal sprememba naslova za dostavo več ni možna. Naslov za dostavo lahko spremenite pri dostavni službi, s katero smo odposlali vaše naročilo. 

Žal na to nimamo vpliva. Za to vrsto vprašanja se je potrebno obrniti na dostavno službo, kot npr.: DPD, DHL, UPS, GLS ali Pošto Slovenije. Ob zaključku nakupa boste prejeli sledilno številko vašega naročila in informacijo katera dostavna služba bo dostavila vaše naročilo.

Podrobne in zanesljive informacije na vaše vprašanje vam lahko poda podjetje, ki bo dostavilo vaše naročilo.

Pri naročilu večjih izdelkov kot npr.: rastlinjak, paviljon, jedilne garniture itd., lahko pričakujete, da smo vaše naročilo razdelili na več pošiljk in da boste prejeli 2, 3 ali več paketov za vaše naročilo.

Številko/-e za sledenje paketa/-ov najdete spodaj v e-pošti z računom.

Vračilo blaga

Ne. V naši spletni trgovini lahko opravite nakup tudi če niste prijavljeni.

ACEMACE pomeni dvojni AS ali z drugimi besedami AS².  Filozofija podjetja ACEMACE je s svojo kakovostno storitvijo in profesionalnim odnosom do kupca omogočiti vsem svojim kupcem odlično nakupovalno izkušnjo v spletni trgovini.

Kot pravi tudi slogan: ACEMACE, je vaš place! Place [ˈpleɪs] beseda izhaja iz angleščine in pomeni mesto, zaradi rime smo se v podjetju ACEMACE odločili za angleško besedo v sloganu.