Pogosta vprašanja

VPRAŠANJA & ODGOVORI

Zakaj imam prazno košarico, če uporabljam brskalnik Internet Explorer?

Brskalnik Internet Explorer od leta 2018 ni več podprt s strani Microsofta. Zato prihaja tudi do težav pri uporabi le-tega.

Predlagamo vam uporabo drugega brskalnika, kot npr.: Google Chrom, Microsoft spletni brskalnik Edge ali Mozilla Firefox.

Zakaj ne prejmem potrditvene e-pošte o naročilu na svoj e-naslov?

Ob zaključku nakupa vam naš sistem avtomatično posreduje potrditveni mail z vsemi podatki o naročilu na vaš posredovani e-naslov.

V kolikor potrditvenega e-sporočila niste prejeli vas prosimo, da preverite nezaželeno pošto. V kolikor tudi tam niste prejeli naše e-pošte nas prosimo o tem obvestite in ponovno vam bomo poslali potrditveno e-sporočilo z vsemi podatki na vaš e-naslov.

Ali je plačilo s kreditno kartico varno?

Da. Plačilo s kreditno kartico na naši spletni trgovini poteka preko vmesnika Stripe, ki zagotavlja varno plačilo.

Po uspešnem vnosu vaših podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. S strani vaše banke boste prejeli boste po sms-u varnostno kodo. Brez vnosa varnostne kode transakcija in naročilo ne bo izvedeno. V kolikor ne boste prejeli varnostne kode se prosimo obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po uspešnem plačilu bo vaša transakcija vidna tudi v vašem bančnem izpisku.

Kje lahko najdem svojo sledilno številko paketa?

Ob zaključku nakupa boste prejeli e-pošto z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu, kjer bo navedena tudi vaša številka za sledenje paketa.

V kolikor se vam bo pojavila napaka Error 404 na telefonu, je potrebno številko za sledenje paketa vpisati na računalniku, ker aplikacija za sledenje paketa ne podpira mobilnih naprav.

Ali se je potrebno prijaviti za oddajo naročila?

Ne. V naši spletni trgovini lahko opravljate nakup, tudi če niste prijavljeni.

V kolikšnem času lahko pričakujem odgovor na svoje vprašanje?

Odgovor boste prejeli v roku enega delovnega dne.

Kako vas lahko kontaktiramo?

Spletna trgovina acemace.si deluje nemoteno 24/7 na dan. Za vas smo na voljo preko e-pošte na info@acemace.si ali kontaktnega obrazca.

Po telefonu nas lahko kontaktirate vsak delovni dan od 9:00 do 17:00 ure.