VPRAŠANJA & ODGOVORI
Zakaj imam prazno košarico, če uporabljam brskalnik Internet Explorer?
Brskalnik Internet Explorer s strani Microsoft-a ni več podprt od leta 2018, zato lahko prihaja tudi do težav pri uporabi le-tega.
Predlagamo vam uporabo drugega brskalnika, kot npr.: Google Chrome, Edge ali Mozilla Firefox.
Zakaj ne prejmem potrditvene e-pošte o naročilu na svoj e-naslov?
Ob zaključku nakupa boste na vaš e-naslov prejeli avtomatično generirano potrditveno e-pošto z vsemi podatki o naročilu.
V kolikor e-pošte niste prejeli v mapo “PREJETO” vas prosimo, da preverite naslednje korake:
- Ali je vaš poštni predal poln?
- Ali je elektronsko sporočilo prispelo v mapo “SPAM” (vsiljena pošta, neželena pošta)?
V primeru, da je odgovor na zgoraj navedeni vprašanji NE, nas prosimo kontaktirajte preko našega FACEBOOK PROFILA, ali našega kontaktnega obrazca, ki je na voljo TUKAJ, ali naše klepetalnice.
Prizadevamo si odgovoriti v najkrajšem možnem času, praviloma odgovorimo v roku 2 delovnih dni od prejema e-sporočila.
Ali je plačilo s kreditno kartico varno?
Da, plačilo s kreditno kartico na naši spletni trgovini poteka preko vmesnika Stripe, ki zagotavlja varno plačilo. Stripe je združljiv z evropsko Direktivo o plačilnih storitvah PSD2 in zahteva močno avtentikacijo strank (SCA) za vsa elektronsko izvedena plačila.
Po uspešnem vnosu vaših podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. S strani vaše banke boste prejeli po sms-u varnostno kodo oz. bo banka zahtevala kakšen drug način avtentikacije. Brez vnosa varnostne kode transakcija in naročilo ne bosta izvedena. V kolikor ne boste prejeli varnostne kode se prosimo obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po uspešnem plačilu bo vaša transakcija vidna tudi na vašem bančnem izpisku.
Kdaj lahko pričakujem dostavo?
Predvidena dostava za izdelke na zalogi znaša 7 delovnih dni, rok začne teči naslednji delovni dan od prejema naročila oz. plačila. Sobote, nedelje in prazniki se ne upoštevajo kot delovni dnevi.
Kje lahko najdem svojo sledilno številko paketa?
Ob zaključku nakupa boste prejeli e-pošto z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu, kjer bo navedena tudi vaša številka za sledenje paketa.
V kolikor se vam bo na telefonu pojavila napaka “Error 404” vam predlagamo, da vpišete vašo sledilno številko paketa na računalniku.
Zakaj, ko vpišem sledilno številko paketa piše "Prišlo je do napake"?
Ko je vaše naročilo pripravljeno za pošiljanje v našem skladišču natisnemo unikatno sledilno številko vaše pošiljke. Včasih lahko traja tudi več ur, da se podatki v sistemu pri dostavni službi aktualizirajo. V tem primeru vam predlagamo, da postopek ponovite čez nekaj ur. V kolikor se status vaše pošiljke v roku 5 delovnih dni ne spremeni vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@acemace.si in zadevo bomo preverili pri dostavni službi.
Zakaj, ko vpišem sledilno številko paketa piše, da je bil paket prevzet s strani dostavne službe, vendar se status že dva dni ni spremenil?
Včasih se status pri dostavni službi spremeni šele 4 dan, ko je paket tudi v dostavi. Praviloma je vaše naročilo dostavljeno v roku 4 do 7 delovnih dni, kot je to zabeleženo ob izdelku, v primeru, da v tem času ne boste prejeli izdelka nas prosimo o tem nemudoma obvestite na info@acemace.si in zadevo bomo uredili.
Ali lahko spremenim naslov za dostavo?
Ko oddate naročilo, sprememba naslova za dostavo ni več možna. Naslov za dostavo lahko spremenite pri dostavni službi, s katero smo odposlali vaše naročilo.
Ali me lahko vsaj en dan pred dostavo kurir pokliče?
Žal na to nimamo vpliva. Za to vrsto vprašanja se je potrebno obrniti na dostavno službo s katero smo odposlali vaše naročilo. Ob zaključku nakupa boste prejeli sledilno številko vašega naročila in informacijo katera dostavna služba (DPD, DHL, UPS, GLS ali Pošta Slovenije) bo dostavila vaše naročilo.
Podrobne in zanesljive informacije na vaše vprašanje vam lahko poda podjetje, ki bo dostavilo vaše naročilo.
Prejel sem le del naročila?
Pri naročilu večjih izdelkov kot npr.: rastlinjak, paviljon, jedilne garniture itd., lahko pričakujete, da smo vaše naročilo razdelili na več pošiljk in da boste prejeli 2, 3 ali več paketov za vaše naročilo.
Številko/-e za sledenje paketa/-ov najdete spodaj v e-pošti z naslovom “ŠTEVILKA ZA SLEDENJE PAKETA”.
Ali je možen osebni prevzem?
Oseben prevzem žal ni možen. Podjetje @ceM@ce posluje kot spletna trgovina. Vsa naročila pošiljamo neposredno iz skladišča po priporočeni pošti.
Ali se je potrebno za oddajo naročila prijaviti?
Ne. V naši spletni trgovini lahko opravite nakup tudi če niste prijavljeni.
V kolikšnem času lahko pričakujem odgovor na svoje vprašanje?
Odgovor lahko pričakujete v roku 48 ur.
Kaj pomeni blagovna znamka acemace?
Blagovna znamka ACEMACE [eɪsmeɪs] pomeni dvojni AS (ACE) ali z drugimi besedami AS². Filozofija podjetja @ceM@ce je s svojo kakovostno storitvijo in profesionalnim odnosom do kupca omogočiti vsem svojim kupcem odlično nakupovalno izkušnjo v spletni trgovini.
Kot pravi tudi slogan: Vse na en mah (kakovostne izdelke, odlične cene, hitra odzivnost, več kot 50.000 izdelkov na zalogi, vse to na en mah samo v ACEMACE-u.
BLAGOVNA | IZGOVORJAVA | SLOGAN | IME PODJETJA |
ACEMACE | [eɪsmeɪs] | Vse na en | @ceM@ce |