Pogosta vprašanja

VPRAŠANJA & ODGOVORI

Brskalnik Internet Explorer s strani Microsoft-a ni več podprt od leta 2018, zato lahko prihaja tudi do težav pri uporabi le-tega.

Predlagamo vam uporabo drugega brskalnika, kot npr.: Google Chrome, Edge ali Mozilla Firefox.

Ob zaključku nakupa boste prejeli avtomatično generirano potrditveno e-pošto na vaš e-naslov z vsemi podatki o naročilu.

V kolikor potrditvenega e-sporočila niste prejeli vas prosimo, da preverite nezaželeno pošto (spam). V kolikor tudi tam niste prejeli naše e-pošte nas prosimo o tem obvestite in ponovno vam bomo poslali potrditveno e-sporočilo z vsemi podatki na vaš e-naslov.

Da, plačilo s kreditno kartico na naši spletni trgovini poteka preko vmesnika Stripe, ki zagotavlja varno plačilo. Stripe je združljiv z evropsko Direktivo o plačilnih storitvah PSD2 in zahteva močno avtentikacijo strank (SCA) za vsa elektronsko izvedena plačila.

Po uspešnem vnosu vaših podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. S strani vaše banke boste prejeli po sms-u varnostno kodo oz. bo banka zahtevala kakšen drug način avtentikacije. Brez vnosa varnostne kode transakcija in naročilo ne bosta izvedena. V kolikor ne boste prejeli varnostne kode se prosimo obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po uspešnem plačilu bo vaša transakcija vidna tudi v vašem bančnem izpisku.

Ob zaključku nakupa boste prejeli e-pošto z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu, kjer bo navedena tudi vaša številka za sledenje paketa.

V kolikor se vam bo na telefonu pojavila napaka “Error 404” vam predlagamo, da vpišete vašo sledilno številko paketa na računalniku.

Ko je vaše naročilo pripravljeno za pošiljanje v našem skladišču natisnemo unikatno sledilno številko vaše pošiljke. Včasih lahko traja tudi več ur, da se podatki v sistemu pri transportnem partnerju aktualizirajo. V tem primeru vam predlagamo, da postopek ponovite čez nekaj ur. V kolikor se status vaše pošiljke ne spremeni v roku 5 delovnih dni vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@acemace.si in zadevo bomo preverili pri dostavnem partnerju.

Včasih se status pri dostavni službi spremeni šele 4 dan, ko je paket tudi v dostavi. Običajno je vaše naročilo dostavljeno v roku 4. do 7. delovnih dni, kot je to zabeleženo ob izdelku, v primeru, da v tem času ne boste prejeli izdelka nas prosimo o tem nemudoma obvestite na info@acemace.si in zadevo bomo uredili.

Ko oddate naročilo, sprememba naslova za dostavo ni več možna. Naslov za dostavo lahko spremenite pri dostavni službi, s katero smo odposlali vaše naročilo. 

Žal na to nimamo vpliva. Za to vrsto vprašanja se je potrebno obrniti na dostavno službo, kot npr.: DPD, DHL, UPS, GLS ali Pošto Slovenije. Ob zaključku nakupa boste prejeli sledilno številko vašega naročila in informacijo katera dostavna služba bo dostavila vaše naročilo.

Podrobne in zanesljive informacije na vaše vprašanje vam lahko poda podjetje, ki bo dostavilo vaše naročilo.

Pri naročilu večjih izdelkov kot npr.: rastlinjak, paviljon, jedilne garniture itd., lahko pričakujete, da smo vaše naročilo razdelili na več pošiljk in da boste prejeli 2, 3 ali več paketov za vaše naročilo.

Številko/-e za sledenje paketa/-ov najdete spodaj v e-pošti z naslovom “ŠTEVILKA ZA SLEDENJE PAKETA”.

Vračilo blaga

Oseben prevzem žal ni možen. Podjetje @ceM@ce posluje kot spletna trgovina. Vsa naročila pošiljamo po priporočeni pošti.

Ne. V naši spletni trgovini lahko opravite nakup tudi če niste prijavljeni.

Blagovna znamka ACEMACE [eɪsmeɪspomeni dvojni AS (ACE) ali z drugimi besedami AS².  Filozofija podjetja @ceM@ce je s svojo kakovostno storitvijo in profesionalnim odnosom do kupca omogočiti vsem svojim kupcem odlično nakupovalno izkušnjo v spletni trgovini. 

Kot pravi tudi slogan: Vse na en mah (kakovostne izdelke, odlične cene, hitra odzivnost, več kot 50.000 izdelkov na zalogi, vse to na en mah samo v ACEMACE-u.

BLAGOVNA
ZNAMKA

IZGOVORJAVA

SLOGAN

IME PODJETJA

ACEMACE

[eɪsmeɪs]

Vse na en
mah.

@ceM@ce